Members Areainfo@iqfitness.gr

Success stories

Success Story 1

Με την κοπέλα της φωτογραφίας συνεργαστήκαμε για αρκετούς μήνες. Πέτυχε αυτή την αλλαγή στο σώμα της με προπόνηση στο σπίτι. Αυτό πολλές φορές συνεπάγεται έλλειψη συγκεκριμένου εξοπλισμού, πιθανή διάσπαση προσοχής ή μειωμένη όρεξη για προπόνηση. Κι όμως κατάφερε το παραπάνω αποτέλεσμα χάρη στη συνέπεια που έχει στην προπόνηση. ‍ Αν το πλάνο είναι σωστό και υπάρχει πειθαρχία, το αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα θα έρθει.
Όσον αφορά τη διατροφή υπήρχε καθοδήγηση από διατροφολόγο της περιοχής της μαζί με την βοήθεια και τις συμβουλές μου κυρίως πάνω στα γεύματα γύρω από την προπόνηση και τα συμπληρώματα. 
Να σημειώσω γι’ άλλη μία φορά ότι η ζυγαριά δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο, καθώς τα κιλά που έχουν χαθεί από την έναρξη της συνεργασίας μας είναι λίγα (2,5-3 κιλά μείον). Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα 56 kg. 


Success Story 2

Ο εικονιζόμενος είναι κατά 5 ολόκληρα κιλά μεγαλύτερος απ’ ότι στην πρώτη φωτογραφία (77kg από 72kg) με μόνο 1,5% αύξηση στο ποσοστό του λίπους του. Για να συμβεί αυτό η διατροφή του για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν υπέρθερμιδική (3200-3500 θερμίδες), ενώ για ένα χρονικό διάστημα ακολουθήθηκε το πρωτόκολλο  της διαλειμματικής νηστείας. Σε συγκεκριμένη περίοδο με χαμηλές επαναλήψεις κατά βάση, έγινε χρήση συμπληρωμάτων κρεατίνης, υδατανθράκων και αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας. Το μόνο που μένει είναι να πέσει το ποσοστό του λίπους, ώστε να φανούν περισσότερο τα κέρδη της προηγούμενης περιόδου.


Success Story 3

Άλλη μια σωματική αλλαγή ασκούμενου μου. Ο Γιώργος προπονείται μαζί μου το τελευταίο 3μηνο περίπου για 2 φορές μόνο την εβδομάδα (και μία 3η προπόνηση που την κάνει μόνος του στο σπίτι). Ο προπονητικός σχεδιασμός έχει περάσει έως τώρα 3 φάσεις. Για ένα διάστημα δούλεψα πάνω του τα τρι-σετ με πολύ καλά αποτελέσματα. Σας δίνω ένα παράδειγμα ενός τρι-σετ που του έφτιαξα για προπόνηση στήθους:

Α1. Πιέσεις σε ίσιο πάγκο με μπάρα

Α2. Πιέσεις σε επικλινή πάγκο με αλτήρες σε ουδέτερη λαβή

Α3. Ανοίγματα σε ίσιο πάγκο με αλτήρες

Από συμπληρώματα χρησιμοποιεί μόνο μία πρωτεΐνη ορού γάλακτος για να φτάσει τις ημερήσιες του ανάγκες στο συγκεκριμένο μακροθρεπτικό συστατικό.


Success Story 4

Η συγκεκριμένη σωματική αλλαγή επιτεύχθηκε μέσα σε 16 εβδομάδες, ήτοι 4 μήνες, με 3 προπονήσεις την εβδομάδα. Το προγραμμα έχει περάσει από 3 μεθόδους προπονήσεις τις οποίες αναφέρω επιγραμματικά με τυχαία σειρά: tri-sets , reg park και drop sets.

Η προπόνηση αποτελούνταν 100% από αντιστάσεις, με απλά λόγια βάρη.  Αερόβια προπόνηση δεν υπάρχει, εκτός από κάποια μεμονομένα παιχνίδια ποδοσφαίρου 5×5.


Να αναφέρω και μερικά στατιστικά στοιχεία:Στην αριστερή φωτογραφία ο εικονιζόμενος ζυγίζει 83.2 kg. Στην δεξιά φωτογραφία 82.1 kg. Η μυική μάζα είναι ανεβασμένη κατά 2% ενώ το λίπος έπεσε από το 18.9% στο 16%.


Success Story 5

Η παραπάνω σωματική αλλαγή επιτεύχθηκε σε μόλις 4 εβδομάδες. Η ζυγαριά μέσα σε έναν μήνα έδειξε αύξηση του συνολικού σωματικού βάρους κατά 4,5 kg με ελαφριά αύξηση στο λιπώδη ιστό (~ 2%). Ακολουθήθηκε υπερθερμιδική διατροφή, υψηλή σε πρωτεΐνη (1,8-2γρ./κιλό), λήψη αρκετής ποσότητας ακόρεστων λιπαρών οξέων και μέτρια λήψη υδατάνθρακα σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Το εβδομαδιαίο split περιείχε 4 ημέρες προπόνησης και τρεις ανάπαυσης.


Success Story 6

Ο εικονιζόμενος, ηλικίας 48 ετών, κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες παρά τα εμπόδια (επικονδυλίτιδα αγκώνα) να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα. Όχι με ιδιαίτερα σωστή διατροφή (απλά με περιορισμό σε γλυκά, τηγανιτά και χαμήλωμα υδατάνθρακα με παράλληλη αύξηση πρωτεΐνης) αλλά με πιστή εφαρμογή του προγράμματος στο γυμναστήριο σε συνδυασμό με προπόνηση HIIT. Από συμπληρώματα χρησιμοποιήθηκαν πρωτεΐνη, ω3 λιπαρά οξέα, ένα συμπλήρωμα αρθρώσεων, κάποιες βιταμίνες και μαγνήσιο.


Success Story 7

Ο Μιχάλης, παρότι αρχάριος στην προπόνηση με βάρη, ήρθε με όρεξη να ακολουθήσει τις οδηγίες μας και χωρίς να ασκήσει χρονική πίεση. Σωματικές αλλαγές μπορούν να συμβούν μέσα σε λίγους μήνες, όμως σώματα δεν φτιάχνονται Ιούνιο μήνα. Καταλαβαίνετε το νόημα της ανάρτησης.


Ξεκινήσαμε λοιπόν τον Δεκέμβρη με 3 προπονήσεις την εβδομάδα. Λαμβάνοντας υπόψη τις προπονητικές αρχές, περάσαμε από μία φάση προετοιμασίας και εκμάθησης τεχνικής, έπειτα μπήκαμε σε φάση υπερτροφίας, δύναμης για αρκετά καιρό, κάναμε deload week (απαραίτητη εβδομάδα σε έναν μακρόκυκλο), σε 2 εβδομάδες αντοχής, μείναμε αρκετές εβδομάδες (μες στο καλοκαίρι) σε φάση υπερτροφίας ξανά, ώσπου παρουσιάσαμε το παραπάνω αποτέλεσμα.

Οι προπονήσεις του Μιχάλη συνεχίζονται και, παράλληλα με την καθοδήγηση διατροφολόγου στο κομμάτι της διατροφής, θα παρουσιάσει ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα σε μερικούς μήνες.