Members Areainfo@iqfitness.gr

Blog

Επειδή το κόκκινο κρέας είναι από τις πιο ακριβές πηγές και ελαφρύνει το πορτοφόλι σας, ψάξαμε και σας προτείνουμε οικονομικότερες λύσεις.

Φθηνές πηγές πρωτεϊνών στο σούπερ-μάρκετ

πηγές πρωτεϊνών

Επειδή το κόκκινο κρέας είναι από τις πιο ακριβές πηγές πρωτεϊνών και ελαφρύνει το πορτοφόλι σας, ψάξαμε και σας προτείνουμε οικονομικότερες λύσεις.

5 φθηνές πηγές πρωτεϊνών

 

αυγά

ΑΥΓΑ

Φορτωμένα με υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και φθηνά, τα αυγά σίγουρα αξίζουν να αναφερθούν. Μόνο ένα αυγό παρέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Η σύνθεση των ζωτικής σημασίας αμινοξέων, τα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας και το γλουταμινικό οξύ κάνουν την πρωτεΐνη του αυγού, την απόλυτη πηγή για να βοηθήσει τους μυς σας μετά από μια προπόνηση. Κόστος: Με λιγότερο από 2,00 ευρώ μπορείτε να πάρετε μια 6άδα αυγά. Αυτή θα σας δώσει το επιβλητικό ποσό των 36 γραμμαρίων πρωτεΐνης.

ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΤΟΝΟΥ

Αν θέλετε ακόμα το κρέας σας, (και την υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες), αλλά δεν μπορούν να το αντέξουν τα οικονομικά σας πίσω από τον πάγκο με τα θαλασσινά ή το κρέας, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή σας. Μία συνηθισμένη κονσέρβα τόνου αποδίδει σχεδόν 30 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ωστόσο, μελέτες έχουν δείξει ότι ο υδράργυρος που βρέθηκε στον τόνου, μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία σας. Σύμφωνα με τον FDA, μπορείτε να φάτε με ασφάλεια περίπου 460γρ. τόνου την εβδομάδα. Κόστος: Ο τόνος είναι σίγουρα μεταξύ των φθηνότερων άπαχων πηγών πρωτεϊνών. Όποιον και αν τελικά επιλέξετε, να είστε βέβαιοι ότι θα πάρετε εύκολα την ημερήσια ποσότητα πρωτεϊνών.
τόνος
φυστικοβούτυρο

ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ

Σύμφωνα με το ινστιτούτο φιστικιών, το φιστίκι περιέχει περισσότερες φυτικές πρωτεΐνες από οποιαδήποτε άλλη πηγή οσπρίων ή ξηρών καρπών. Μπορεί να μην ταιριάζει με την ποσότητα της πρωτεΐνης σε ένα μεγάλο κομμάτι γαλοπούλας, αλλά με οκτώ γραμμάρια ανά μερίδα παρέχει έναν οικονομικό τρόπο για εκείνους με έναν ελάχιστο προϋπολογισμό. Κόστος: Κατά μέσο όρο, ένα βάζο 500γρ. φυστικοβούτυρο θα σας θέσει πίσω περίπου 5.00 ευρώ. Αν προσθέσετε 1.50-2,00ευρώ παίρνετε βούτυρο αμυγδάλου. Έχει υψηλότερης ποιότητας πρωτεΐνη από το φυστικοβούτυρο και είναι και λιγότερο αλλεργιογόνο.

ΦΑΣΟΛΙΑ

Ο καθένας ξέρει ότι τα φασόλια είναι συνήθως χαμηλού κόστους και υψηλής περιεκτικότητας σε θρεπτικές φυτικές ίνες, αλλά είναι επίσης φορτωμένα με πρωτεΐνη. Ανάλογα με τον τύπο των φασολιών, τα ποσά πρωτεΐνης κυμαίνονται από 15 έως 25 γραμμάρια ανά φλιτζάνι. Η μόνη παρενέργεια… αν έχετε δει ποτέ την ταινία Blazing Saddles, ή έχετε βρεθεί σε ένα κακώς αεριζόμενο δωμάτιο με ένα μάτσο φίλους μετά από μπάρμπεκιου, ξέρετε την επίδραση που μπορεί να έχουν τα φασόλια στο πεπτικό σύστημα. Κόστος: Σούπερ φθηνά. Κυμαίνονται γύρω στο 1.30-2.00 ευρώ στα περισσότερα σούπερ μάρκετ. Προσθέστε άλλο ένα ευρώ, αν θέλετε να πάτε σε βιολογικά.
φασόλια
ελληνικό γιαούρτι

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Ενώ ένα κυπελλάκι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαουρτιού, θα σας παρέχει γύρω στα 8-11γρ. πρωτεΐνης, το ελληνικό γιαούρτι θα σας παρέχει 20γρ. πρωτεΐνης. Είναι πιο πλούσιο σε λιπαρά (ωφέλιμα για τον οργανισμό) και έχει λιγότερη απλή ζάχαρη. Κόστος: Με ένα ευρώ μπορείτε να πάρετε ένα κυπελλάκι που θα σας δώσει μία καλή δόση πρωτεΐνης ή μπορείτε να απευθυνθείτε σε επιλογές ακόμη πιο συμφέρουσες όπως το χύμα γιαούρτι ή τις μεγαλύτερες συσκευασίες, αυτές του ενός κιλού. Το γιαούρτι δεν πρέπει να λείπει από το καλάθι σας. Επιπλέον, αποτελεί μία εύκολη επιλογή στο δρόμο, στη δουλειά ή στο γραφείο, καθώς μπορείτε εύκολα να το κουβαλάτε μαζί σας.